12500 ایمیل فعال

آمار مطالب

کل مطالب : 494
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 42
باردید دیروز : 123
بازدید هفته : 1096
بازدید ماه : 6731
بازدید سال : 34013
بازدید کلی : 468554

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بلاگ و آدرس iloveyouiran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : 3 تير 1395
نظرات

12500 ایمیل فعال

12500 ایمیل فعالدسته: کسب و کار
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 94 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

شاید بسیاری از شما تا بحال در بسیاری از سایتهای اگهی و یا وبسایت های پربازدید محصولات خود را تبلیغ کرده باشید مثلا شما یک متن تبلیغاتی در مورد خدمات شرکت خود طراحی کرده اید و در ان ادرس وبسایت و همچنین ایمیل و شماره همراه و ثابت شرکت

قیمت فایل فقط 3,200 تومان

خرید

12500 ایمیل فعال


شاید بسیاری از شما تا بحال در بسیاری از سایتهای اگهی و یا وبسایت های پربازدید محصولات خود را تبلیغ کرده باشید. مثلا شما یک متن تبلیغاتی در مورد خدمات شرکت خود طراحی کرده اید و در ان ادرس وبسایت و همچنین ایمیل و شماره همراه و ثابت شرکت خود را درج کرده اید. و این متن تبلیغی را در یک سایت اگهی قرار داده اید. حالا باید منتظر بمانید تا کاربران با جستجو در سایت مورد نظر و یا از طریق جستجو در سطح وب بتوانند تبلیغ شما را مشاهده نمایند و دربسیاری از مواقع کاربران متن تبلیغی شما را بصورت کاملا تصادفی پیدا کرده و مشاهده می نمایند. بعد از اینکه کاربران تبلیغ شما را مشاهده کردند. باید مجدد منتظر بمانید تا در صورت تمایل ، کاربران علاقمند به محصولات و خدمات شما از طریق کانال های ارتباطی که در متن خود قرار داده اید .مانند شماره همراه ، ادرس وبسایت و یا ادرس ایمیل با شما تماس گرفته و ارتباط بر قرار کند.

 


 




12500 ایمیل فعال ایرانی


 


 




 

در تمامی این موارد شما باید منتظر تماس از سوی مخاطب خود بمانید. چون ادرس ایمیل و یا شماره تماس کاربرانی که از تبلیغ شما دیدن کرده اند را در اختیار ندارید. ممکن است بیش از هزار نفر که علاقمند به محصولات و خدمات شما هستند.تبلیغ شما را مشاهده نمایند اما دربیش از ۹۰% مواقع تعداد بسیار کمی از ان کاربران به محصولات شما در ان لحظه نیازمند هستند. اما اگر می توانستید به اطلاعات تماس تمامی ان کاربران علاقمند دست پیدا کنید.با تمرکز بر روی این کاربران و برقراری ارتباطی مداوم و هوشمندانه می توانستید میزان فروش خود را بطور محسوسی افزایش دهید و همین کاربران را به مشتریان دائمی خود تبدیل نمائید.


12500 ایمیل فعال ایرانی

برای دسترسی به بازدید بالا و در نهایت فروش بیشتر محصولات و خدمات نیازمند بانک ایمیل فعال میباشید.

قیمت فایل فقط 3,200 تومان

خرید

برچسب ها : 12500 ایمیل فعال , 12500 ایمیل فعال , دانلود 12500 ایمیل فعال , خرید 12500 ایمیل فعال , دانلود بانک ایمیل ایرانی , بانک ایمیل کاملا فعال ایرانی , دانلود بانک ایمیل ایران , ایمیل ایرانی


دانلود تحقیق و مقاله]]>

تعداد بازدید از این مطلب: 1440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود