آمار مطالب

کل مطالب : 494
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2670
باردید دیروز : 204
بازدید هفته : 3451
بازدید ماه : 12665
بازدید سال : 29520
بازدید کلی : 464061

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بلاگ و آدرس iloveyouiran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : شنبه 20 بهمن 1397
نظرات

یک قدم به رشد کلی کلیه انسان نزدیک تر است. شرق | SHARGH

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شرق به نقل از medicalxpress برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه در مرحله پایانی، پیوند کلیه تنها امیدی برای بازگرداندن کیفیت زندگی است. با این حال، بسیاری از این بیماران هرگز تحت عمل جراحی پیوند عضو به دلیل کمبود مزمن کلیه اهدا کننده نیست. با تقریبا ۹۵۰۰۰ بیمار در لیست انتظار یک کالج اهدا کننده در ایالات متحده تنها تقاضا بیش از عرضه است.اما محققان بر روی راه هایی برای رشد ارگان های سالم خارج از بدن انسان کار کرده اند. یکی از روش هایی که مکمل اریتم نامیده می شود، نتایج محرک ایفا کرده است. محققان اریتروسیت را دریافت می کنند و خوشه های سلولی چند روز پس از تخم های تخم مرغ ایجاد می شوند، از حیوانات جهش یافته با اندام های خاص و تزریق سلول های بنیادی از اهدا کننده طبیعی که لزوما از همان گونه نیستند. سپس سلول های بنیادی به وسیله تمام ارگان های از دست رفته در حیوانات حاصل می شوند. ارگان جدید ویژگی های اصلی اهدا کننده سلول های بنیادی را حفظ می کند و بنابراین می تواند برای درمان پیوند استفاده شود.

“ما قبلا استفاده از یک مکمل از اریتم برای تولید پانکراس باکتریایی در موش جهش پانکراس است،” توضیح می دهد که نویسنده اصلی مطالعه جدید Teppei Goto. “بنابراین ما تصمیم گرفتیم که این روش را برای تولید کلیه های عملکردی مورد استفاده قرار دهیم، که به علت افزایش تقاضا از اهدا کنندگان، بیشتر در پزشکی احیا کننده استفاده می شود.”تلاش های اولیه محققان برای کشت کلیه های موش در موش صحرایی نشان داد که موش ها به راحتی به دو نوع اصلی از سلول های مورد نیاز برای تشکیل کلیه تقسیم می شوند. با این حال، زمانی که سناریو معکوس شد، سلول های بنیادی موش به طور موثر در اریتم موش صحرایی تشکیل می شد و ساختار کلیه را تشکیل می داد.

پس از لانه گزینی در موش های شبه باردار، ساک های مکمل مکمل در جنین های طبیعی رشد می کنند. قابل توجه است که بیش از دو سوم موش های تازه متولد شده حاوی یک جفت کلیه از سلول های بنیادی موش است. بررسی های بیشتر نشان داد که کلیه ها از لحاظ ساختاری صحیح بوده و حداقل نیمی از آنها می توانند ادرار تولید کنند.

می گوید: “یافته های ما معتقد است که مکمل بیوشیمی در میان گونه ها یک روش زنده برای تولید کلیه است.” “در آینده، این رویکرد میتواند برای تولید اندامهای انسان از سلولهای بنیادی در دام، که احتمالا به طول عمر و بهبود کیفیت زندگی میلیونها نفر در سراسر جهان کمک کند.”

خلاصه: کمبود جهانی مزمن کلیه اهدا کننده بسیاری از بیماران کلیوی در پایان مرحله بستگی به درمان مداوم دیالیز دارد. برای رسیدگی به نارسایی کلیه توسط اهدا کنندگان، یک تیم تحت رهبری محققان موسسه ملی علوم فیزیک در ژاپن تلاش کرد تا کلیه های ماوس را در موش های صحرایی با استفاده از سلول های بنیادی کشت کنند. کلیه های حاصل به نظر می رسد عملکرد، نشان دادن اعتبار این مفهوم که این روش می تواند برای تولید کلیه های انسانی در گاو استفاده می شود.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شرق | SHARGH



تعداد بازدید از این مطلب: 3208
برچسب‌ها: کلیه انسان ,
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود