آمار مطالب

کل مطالب : 494
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 758
باردید دیروز : 204
بازدید هفته : 1539
بازدید ماه : 10753
بازدید سال : 27608
بازدید کلی : 462149

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بلاگ و آدرس iloveyouiran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم
تاریخ : دو شنبه 28 بهمن 1398
نظرات

 به گزارش اقتصاد آنلاین ، برترین تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در ایران و خاورمیانه شروع کار پرورش مرغ یا پرورش بلدرچین  نیازمند خرید یک دستگاه جوجه کشی مناسب برای آنهاست، اما در این دنیای پر از تبلیغات دروغین واقعا به کدام کارخانه و سازنده می توان اعتماد نمود، با ما همراه باشید تا تولید کننده ای را به شما معرفی کنیم که دارای سابقه ای چندین سال در زمینه تولید انواع دستگاه های جوجه کی خانگی و صنعتی با بهترین کیفیت در بازار ایران و خاورمیانه است.

گروه صنعتی اسکندری کیست و از کجا آمد ؟

گروه صنعتی و تجاری اسکندری متعلق به دو برادر آذربایجانی می باشد که از سال 1372 فعالیت تولیدی خود را از یک مغازه کوچک در شهرستان ارومیه شروع کردند و با گذشت قریب به 26 سال بسیار پیشرفت کرده اند و هم اکنون سازنده برترین، دقیق ترین و با کیفیت ترین دستگاه های جوجه کشیدر سطح خاورمیانه هستند که سالانه بالغ بر 10 هزار دستگاه تولید و عرضه بازار های داخلی و خارجی می کند.

چرا دستگاه های جوجه کشی اسکندری دقیق ترین دستگاه ها هستند ؟

علی رغم اینکه دستگاه های جوجه کشی مختلفی در ایران تولید می شوند، اما هیچکدام به اندازه دستگاه های جوجه کشی اسکندری دقیق و حرفه ای نیستند، دلیل این امر استفاده از سنسور های فوق حرفه ای sht می باشد، جالب است بدانید که سنسور sht ساخت کشور سوئیس بوده و در بسیاری از ابزار های پزشکی و ابزار آلات دقیق مانند testo از این سنسور استفاده می شود، این سنسور هیچ نمونه مشابهی در جهان ندارد و از بهترین و با کیفیت ترین سنسور های جهانی می باشد که قادر به کنترل همزمان دما و رطوبت در حد هزارم درجه می باشد.

اما وجود سنسور sht تنها دلیل دقیق بودن این دستگاه ها نیست، بدنه دستگاه ها کاملا عایق بندی شده و از مواد مونو پلاستیکی بهداشتی بنام pvc ساخته شده که تحت هیچ شرایطی امکان تبادل دما و رطوبت بین دستگاه و محیط بیرون وجود نخواهد داشت. بنابراین دما و رطوبت داخل دستگاه کاملا تحت کنترل بوده و تاثیر بسیار زیادی در افزایش راندمان جوجه کشی خواهد داشت.

دستگاه های جوجه کشی اسکندری چه مزایایی نسبت به رقبای خود دارد ؟

در شرایطی که رقبا هنوز از بدنه فلزی در ساخت دستگاه های خود استفاده میکنند، گروه صنعتی اسکندری با بهره گیری تکنولوژی روز و شیوه برش لیزری کاملا دقیق، از بدنه های بسیار مقاوم و کاملا بهداشتی pvc استفاده می کند که بر خلاف بدنه فلزی هیچ گاه دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد و از عمر ، دوام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

دومین مزیت دستگاه های جوجه کشی اسکندری استفاده از سنسور فوق العاده دقیق و حساس sht می باشد که هیچ کدام از سازنده های دستگاه جوجه کشی در ایران از این سنسور استفاده نمی کنند و در صورت استفاده نیز از نمونه های چینی و بی کیفیت آن استفاده خواهند کرد، لطفا هنگام خرید به اصل بودن سنسور ها توجه فرمایید. دقت کنید که سنسور sht فقط یکبار در کارخانه کالیبره شده و دیگر نیازی به کالیبره نخواهد داشت، در حالی که سنسور هایی مانند ntc مدام از کالیبره خارج می شوند و تلفات شدید جوجه ها را به دنبال خواهد داشت.

دستگاه های جوجه کشی اسکندری علاوه بر بدنه و سنسور از امکانات جالب دیگری نیز برخوردار است که در وب سایت رسمی کارخانه سازنده قابل مشاهده است، اما مهمتر اینکه کارخانه دارای نمایندگی های مختلف در اکثر استان های کشور بوده و هر کسی به راحتی به واحد های خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه دسترسی خواهند داشت، لازم است بدانید که کمپانی اسکندری تمام دستگاه های خود را با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

محصولات تولیدی گروه صنعتی اسکندری شامل چه دستگاه هایی می شوند؟

در فروشگاه رسمی گروه صنعتی اسکندری به ادرس chicken-device.ir دستگاه های مختلف خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی در ظرفیت های مختلفی قابل مشاهده هستند که با مراجعه به سایت می توانید توضیحات، تصاویر و ویدیو های محصولات را مشاهده کنید، اما به صورت خلاصه دستگاه های این کارخانه شامل موارد زیر هستند :

1- دستگاه های جوجه کشی خانگی :

این دستگاه ها که برای استفاده در خانه و مکان های کوچک مناسب هستند، شامل ایزی باتور 1، ایزی باتور 2، ایزی باتور 3، ایزی باتور 4، ایزی باتور 5 و ایزی باتور 6 می شود که هر کدام دارای مزیت های مخصوص به خودشان هستند، اما در حالت کلی در ساخت بدنه آنها از ماده ای بسیار محکم و نشکن بنام ABS استفاده شده که در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد. سنسور SHT اصل سوئیسی، قابلیست انتخاب پرنده و روز شمار، چرخش 360 درجه تخم، تامین دما و رطوبت فازی و دقیق نمونه هایی از ویژگی های دستگاه جوجه کشی خانگی می باشد.

2- دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی :

این دستگاه ها نیز مناسب برای استفاده در مرغداری، سالن پرورش، خانه، کارگاه و هر مکان دیگری می باشد، دستگاه ها طوری طراحی شده اند که در هر مکان و هر شرایطی قابلیت جوجه کشی را دارند، تامین دما و رطوبت در دستگاه ها کاملا دقیق و لحظه ای بوده و بر اساس هوش مصنوعی آن صورت می گیرد، بدنه فوق العاده مقاوم و محکم PVC، کاملا بهداشتی ، ضد میکروب و ضد ضربه، سنسور دقیق SHT، رطوبت ساز های خودکار و لحظه ای، المنت های فازی و نسوز، فن های تهویه قابل کنترل، سیستم ستر و هچر همزمان نمونه ای از مزایای این دستگاه ها می باشد. دستگاه های 126 تایی، 168 تایی، 252 تایی، 336 تایی و 504 تایی جزو دستگاه های نیمه صنعتی به شمار می روند.

3- دستگاه های جوجه کشی صنعتی :

این دستگاه ها که برای مرغداری ها و سالن های بزرگ پرورش انواع طیور طراحی شده، مانند دستگاه های نیمه صنعتی از سنسور SHT، بدنه PVC، سیستم های تامین دما و رطوبت دقیق و فازی برخوردار است، همچنین دستگاه ها دارای قابلیت ستر و هچر همزمان بوده که همزمان با برداشت جوجه ها می توان تخم های تازه نیز وارد دستگاه نمود، این دستگاه ها در ظرفیت های 672 تایی، 1008 تایی، 2016 تایی قابل سفارش هستند. هم چنین در صورت درخواست خریدار ظرفیت های بالاتر نیز قابل طراحی خواهد بود.

دستگاه های جوجه کشی فوق تماماًً برای جوجه کشی از انواع پرنده های خانگی و زینتی مناسب هستند، اما تخم شترمرغ به دلیل طبیعت خاص خود نیاز به دستگاه جوجه کشی مخصوصی خواهد داشت که در ادامه توضیح داده شده است.

4- دستگاه های جوجه کشی شترمرغی :

طبیعت تخم شترمرغ طوری می باشد که در زمان ستر باید رطوبت را از تخم ها گرفته و در زمان هچر نیز رطوبت زیادی به تخم ها وارد نمود. بنابراین این دستگاه ها نیز طوری طراحی شده اند تا رطوبت مورد نیاز تخم ها را تشخیص داده و در زمان خاصی این رطوبت را از آنها گرفت یا به آنها رطوبت داد. این دستگاه ها در ظرفیت های 16 تایی، 24 تایی و 64 تایی طراحی و تولید شده اند که همانند دستگاه های قبلی از بدنه PVC، سنسور SHT، تامین دما و رطوبت فازی و دقیق و … برخوردار است.

چطور می توان دستگاه های جوجه کشی اسکندری را سفارش داد؟

فروشگاه رسمی گروه صنعتی اسکندری به ادرس chicken-device.ir دستگاه جوجه کشی به صورت 24 ساعته پذیرای خریداران زیادی از سراسر کشور می باشد که امکان سفارش آنلاین محصولات بر روی سایت در بستری کاملا امن فراهم است. هم چنین در صورت نیاز به طراحی محصولی خاص و یا دریافت مشاوره رایگان در مورد راه اندازی واحد پرورش طیور می توانید با کارشناسان این گروه صنعتی تماس بگیرید.



تعداد بازدید از این مطلب: 2768
برچسب‌ها: دستگاه جوجه کشی ,
موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دانلود فیلم و سریال آهنگ با لینک مستقیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود